Heb je na het lezen van onze uitgebreide documentatie nog een vraag over ons programma? Stuur ons gerust een e-mail, onze helpdesk zit klaar om je verder te helpen. 

Mail je vraag naar helpdesk@laposta.nl. Vermeld daarbij jouw accountnnummer (je ziet dit nummer rechts bovenin je scherm als je bent ingelogd). 

Extra service bij een betaald account

Heb je een abonnement of in dit jaar meer dan 10.000 credits gekocht? Dan mag je ook gebruik maken van onze telefonische support. Onze helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur via 0575 - 57 32 16. Houd je accountnummer bij de hand.

Uiteraard kun je ook direct mailen: helpdesk@laposta.nl

Onze e-mailadressen

Vragen over het gebruik van Laposta
Mail naar helpdesk@laposta.nl

Vragen over abonnementen of mailcredits
Mail naar verkoop@laposta.nl

Informatie over het partnerschap
Mail naar partners@laposta.nl

Vragen over facturen
Mail naar debiteuren@laposta.nl

Informatie over privacy, beveiliging of de verwerking van persoonsgegevens
Mail naar compliance@laposta.nl

Bezoekadres

Laposta B.V.
Berkelkade 14
7201 JE ZUTPHEN

Meer gegevens

Btw nummer: NL859101010B01
Kamer van Koophandel: 72409681
Rekeningnummer: NL18 INGB 0008 7462 83
BIC/SWIFT: INGBNL2A

Spam ontvangen?

Wij doen onze uiterste best om te voorkomen dat onze gebruikers ongevraagde e-mails versturen. Helaas komt het een enkele keer voor dat een klant zich niet aan de regels houdt.

Heb je via ons systeem spam ontvangen? Stuur je e-mail dan door naar: abuse@laposta.nl

Wij bekijken dan wat er aan de hand is, en zullen in het geval van spammen onze klant duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is. Bij een opzettelijke overtreding zal het account worden afgesloten.